Najnowsze wpisy

Mięso w diecie dziecka

Mięso w diecie dziecka Mięso jest dobrym źródłem białka, żelaza, a także witamin (w szczególności witaminy B12). W kontekście żywieniowym konieczne jest jednak rozdzielenie rodzajów

Czytaj dalej »

Żywienie w placówce 

Rozpoczęcie przygody ze żłobkiem czy przedszkolem to ogromna zmiana dla całej rodziny. Często rozważamy wiele kwestii, a te żywieniowe nierzadko spędzają sen z powiek rodziców.  

Czytaj dalej »

Przegląd preparatów DHA

Kwasy tłuszczowe omega-3 pełnią szereg bardzo ważnych funkcji na każdym etapie życia człowieka. Wyjątkowe role odgrywają w okresie życia płodowego i w dzieciństwie, podczas najintensywniejszego

Czytaj dalej »

suplementacja witaminy D

Kluczowe wiadomości:  – witamina D pełni nie tylko kluczową funkcję w procesach kościotwórczych, ale ma wiele ról w innych układach organizmu – jej optymalne stężenie

Czytaj dalej »

50 pierwszych przekąsek malucha!

Zarejestruj się będziesz na bieżąco!

Witaj! 

Nazywam się Wiktoria Niedziela-Godlewska. Jestem Mamą niespełna dwuletniej Kornelki. Ukoczyłam serię kursów z dietetyki, dzięki którym zdobyłam tytuł dietetyka. Nadal czuję niedosyt wiedzy dlatego już w październiku rozpoczynam nową przygodę związaną z żywieniem – czyli studia z dietetyki. Jestem edukatorką żywieniową, której misją jest zdrowe żywienie i kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych u Dzieci. Na codzień prowadzę bloga o roszerzaniu diety Niemowląt oraz konto na Instagramie @inwiktoria, gdzie dziele się zdobytą wiedzą i moim spojrzeniem na rozszerzanie diety. Niedawno też otworzyłam sklep internetowy z artykułami spożywczymi, które ułatwiają życie wielu Mamom. Moją największą pasją jest gotowanie. Jestem autorką książek kucharskich dla dzieci z prawidłowo zbilansowanymi, szybkimi przepisami, które zasmakują całej rodzinie! 

W tworzeniu treści na temat żywienia pomaga mi moja koleżanka Jagoda Roszko, dietetyczka i mama połtorarocznego Miłoszka.

Jagoda o sobie: 
Dietetyczka z wysztalcenia i pasji, trenerka personalna i instruktorka jogi. Wpływem żywienia na zdrowie i sportem zainteresowałam się ok 8 lat temu, wtedy tez przeszłam na wegetarianizm, a 3 lata później na diete roślinna. Idąc za pasja rzuciłam aktualne studia i zrobiłam kursy instruktorskie i trenerskie, a zaraz potem rozpoczęłam studia na kierunku dietetyka kliniczna. 
W swojej praktyce stawiam na naukę dobrej relacji z jedzeniem, produkty niskoprzetworzone i różnorodne. Uwielbiam roslinne gotowanie i jedzenie, dzięki czemu specjalizuje się tez  w jadłospisach weganskich i wegetariańskich. 
Jestem mamą 16 miesięcznego Miłoszka, co wpłynęło na zainteresowanie dietetyką dziecięca, wegetariańskim i wegańskim żywieniem niemowląt, w tym maluchów z alergia na bmk oraz jajka.
Mam nadzieje, że dzięki materiałom zamieszczonym na blogu, instagramie oraz w moich książkach rozszerzanie diety stanie się dla Ciebie łatwiejsze! 
Poprzedni
Następny